نمی دونم



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

شلوووووووووووووووووووووووووووووووم

بالاخره بعد دو ماه اومدم با کلی خفر و خاطله که تعریف کلدنش کلی طول می کشه البته من که کم نمیالم.

وااااااااااااااااااااای که چقدل دلم برای دوکس جونیام تنگولیده بود.

آهان یادم لفته بود دیلوز ترشیف آوالدیم از شمال برای بهزادم هیچی سوغاتی نخلیدم .(حقشه بچه پررو)

نمی دونم چلا یه هو دلم گلفته فکر کنم دلم برای نفس تنگیده بسیار.

همین الآن از کتابامو خلیدم فلدا هم قلاله بلم مانتو بخلم.

از ذوق نمی دونم چی بنویسم.

لاستی بهزادی ممنون که اومدی آپیدی.

امسال منو و انسی و آیلی و فائزه و مژی تو یه کلاسیم با چند تا بچه خرخون .نگی بیچاره هم که با ما نیست.

همچنان دلم گلفته خوب شدنی هم نیس دارم اشک می ریزم تا سبک شم اما فایده نداله ،نفسم آخه کجایی؟؟؟؟

بیخیال باید مفاوم باشم تا آبان که دوباره میلیم شمال.آخه علوسی دخمل عممه.

اتفاقایی اوفتاده که همشونو برای نگی تعریفیدم.(روز اولی یه ساعت با هم حرفیدیم)با بهزاد وقت نشد زیاد بحرفم اما نوبت اونم میلسه شایدم تو یه پست خصوصی نوشتم و رمزشو به دوستام دادم.

یه کی پیدا نیس منو دلداری بده؟لفطا نصیحت نکنید جوک بگید دلم شاد شه .

دارم به یه متن فکر می کنم که داره دیوونم می کنه.تو وبلاگه یکی بود که یادم نیس:

(اگه در عین حال عاشق دو نفری دومی رو انتخاب کن

چون اگه واقعا عاشق اولی بودی به عشق دوم گرفتار نمی شدی)یه همچین چیزی بود .

فکر کنم یه ماه تموم باید فکر کنم تا به نتیجه بلسم اصلا بیخیال خودمونو عشق است.

دیگه نیدونم چی بنویسم .

دوستتون دالم زززززززززززییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااااااااااااااااددددددددددددد

بوووووووووووووووووووووووووس

باااااااااااااااااااااااااااااااای

 



جمعه 30 شهريور 139014:46 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 248
بازدید هفته : 661
بازدید ماه : 648
بازدید کل : 257772
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *